Tisdag

Jag är så jävla pissed off just nu, min mamma är den stora orsaken. Hon tycker jag är så hemsk, ett misstag lalala skämmer ut familjen lala.. Ja och detta för att jag har ig i spanska. Mm så gulligt, men jag koncentrerar mig på annat nu för att inte kasta in hennes huvud i väggen eller knivhugga henne så. Nej men jag är fortfarande så jävla sur, men orkar berätta allt nu på bloggen det blir så mycket. Men annars så har jag inte gjort så mycket idag, hade möte i skolan 8 om ig i spanska. Och sen har jag jobbat väldigt bra faktiskt och sen gick jag hem och somna på dirr för va så jävla trött. Men nu ska jag ta lite glass och ta det lugnt och sen lägga mig och sova tidigt.

Jag <3 sarisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0