Alla <3 dag

Dålig uppdatering, me know. Men bloggsuget ligger ganska lågt just nu, det är nog pågrund av all stress just nu och på helgerna är det också så mycket och då vill jag bara ha kul och ta det lugnt. Finns ingen tid för datan längre, men nu i helgen har jag varit på bio med mikaela och ebba på fredagen och såg snabba cash. Riktigt mysigt och en väldigt bra film. Sen på lördagen så va jag på jensen öppethus med vikkan och kollade, sen åkte vi till vällingby och träffa massa med folk och sen åkte jag hem och på kvällen va jag hemma hos sara och hade en myskväll. Alla tjejer skulle ha kommit med det blev bara jag och sara men vi hade så mysigt endå. Träffade ramin lite och så också, så det har varit en riktig chillhelg men det behövdes efter den hemska vecka jag har haft med skolan.. Och idag är det ju alla hjärtans dag, men inget speciellt för mig kanske för jag inte har någon pojkvän eller så just nu men då är det ju liksom bara en helt vanlig dag kan man säga. Men jag och flickorna tog en fika så det har varit jätte trevligt endå på denna alla hjärtans dag och särskilt om man jämnför med förra. Haha som man kan läsa om om man går tillbaka i min blogg men det är pinsamt så don't! Nu ska jag ta det lugnt och försöka orka plugga men det gör jag inte just nu utan är bara allmänt hungrig så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0