Fråga

Postat av: Anonym
Vad har hänt mellan dig och Ebba?
Förresten älskar din blogg!:)<3

 Oj det är väldigt lång historia, hon sårade mig väldigt djupt. Hon gjorde en väldigt elak sak som hon gjort flera gånger, och jag fick helt enkelt nog nu. Satt och grät i skolan för att jag blev så förbannad och besviken, man förväntar sig inte att en så nära kompis kan göra så mot en själv. Gå bakom ens rygg och massa, nej men vill inte berätta allt som hände så, men jag klarar helt enkelt inte av att bli sviken mer av henne nu. Och hon verkar inte bry sig så mycket hon heller så ja, hon bad om en ny chans på SMS samma dag vi började bråka och jag tycker det va så respektlöst att hon inte kunde komma fram till mig i skolan och säga tillexempel att hon gör vad som helst för att jag ska förlåta henne och att hon förstår om jag behöver tid men nejnej. Vi umgicks alltid i skolan förut med sara, fanny och mia men nu är hon med andra men hon snackar med mia fortfarande och så, och det gör inte mig något. Medan jag är med sara och fanny och mia såklart, men ja fanny och sara har inte kontakt med henne men jag vet vad dom tjejerna tycker om varandra så ja. Det är mycket drama, men jag tänker inte bara förlåta ebba för det hon gjort och jag är så jävla förbannad för att hon kunde göra det. Jag skriver verkligen inte exakt vad jag tycker om ebba nu men det behövs inte, vi kanske kommer bli vänner igen i framtiden. Men hon kom inte fram till mig och bad om ursäkt under en vecka så då är det hennes val att vi inte kommer prata igen och hon gör det hela värre. Men ja vi kanske inte är menade att vara vänner men om jag hade brytt mig om någon hade jag kämpat vilket hon inte gör så pass på henne.

Tack! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0