2010

Nu är det ett nytt år people, känns bra men 09 gick alldeles för fort.. Mitt nyår firande blev iallafall perfa! Det börja igår att vi va några och tog det lugnt i vällingby. Sen åkte jag och vikkan hem och åt middag lite fort, sen fortsatte vi till odenplan hem till alex. Där var också madde, denice och hans kompis johan och senare kom sara också. Vi chillade och så, sen drog jag, vikkan och sara vidare. Vi mötte upp mia vid tunnelbanan runt halv tolv och drog mot hässelby, tyvärr fick vi fira tolvslaget på tuben men vi mötte två konstiga killar som fira med oss. Sedan fick vi vänta ganska länge i hässelby på att killarna skulle komma och möta oss, sen gick vi hem till albin och körde stripping. Och vissa satt ju helt nakna.. ojoj, det var så trevligt så. Mia och sara drog hem runt 1 tiden tror jag, eller mia kanske drog runt halv 2 jaja. Sen drog jag och vikkan runt halv 3 och hade sällskap med boysen, och jag slog ett rekord igår jag halkade och ramlade 6 gånger igår och det var ju inte lite pinsamt.. men svårt att hålla balansen när det är skithalt och man är full. Haha jaja riktigt lyckat igår! Blev ju firat med många av mina bästavänner så, men nu ska jag lägga in lite bilder istället och sluta skriva =)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0