Big bang

Jag är så jävla förkyld, har lust att hugga av mig huvudet.. Sover skit dåligt också för ligger och hostar på nätterna, så ikväll ska jag bara vara hemma och vila för ska också upp tidigt imorn så. Men martin snacka något om att han kunde bjuda på bio, älskar bio tycker det är mysigt och så fast minus alla andra människor som är där. Vill också verkligen köpa löshår nununu, jag HATAR verkligen mitt hår. Har man haft långt hår hela livet och sen blir tvungen att klippa kort så känns det inte bra iallafall enligt mig. Fast funderar på att färga en gång till på utväxten och så men får se. Sen imorn ska jag sola med sara för måste bli brunare, det som suger är att jag har så dålig pigment så blir jätte svårt brun menmen.

Så här ser mitt hår ut just nu.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0