Helgen

Nu skriver jag igen, har haft fullt upp nu i helgen men har varit med mina favoriter. I fredags så åkte vi till mias pojkvän och hans kompisar, vi hade det så roligt så. Little too much to drink bara, sen på lördagen träffade jag ebba och mia och sen kom också filip, robin, albin och erik i think. Sen på kvällen drog vi till dom som vi var hos kvällen innan också, jag och mia drog hem till mig så vi va hemma halv 2 och låg och snackade tills vi somnade runt 4 tiden. Vi hade mycket att prata om, sen idag va jag med fanny och mia och fikade och så. Nu ska jag fortsätta kolla på film med pappa och brodern så skriver senare =)

Lite bilder från helgen som jag låna från ebbas blogg
 
Mikaela och Marcus, sötaste paret!
 
Några av boysen
 
Sara, jesper, jag, ebba och joel =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0