Igår

Orkade inte skriva igår så skriver nu, efter skolan igår så åkte jag, sara och ebba till vällingby som vanligt och fikade med martin. Sen så åkte vi hem till mig och tittade på film och vikkan kom också, sen åkte vi till vällingby och mötte upp mia och drog sen vidare till hässelby för att möta boysen. Sen gick vi hem till jonas och tittade på saw och sen gick vi vidare hem till caj. Jag och sara åkte hem tsm sen och pratade lite på vägen och så, sen när jag kom hem så hade mina föräldrar två kompisar hemma och pappa var jävligt onykter haha och han är så himla rolig då fast det är han i vanliga fall också. Jag råkade somna sen i min säng med smink och allt så vaknade vid 6 imorse och tog bort det och vakna sen vid 1 och nu ska jag fixa mig och sen möta ebba. Får se vad som händer ikväll, time will tell.

Bilder från igår, lånade från ebba.
 
Marcus och jonas har kommit ur garderoben
 
Movie time
 
Diirty
 
Caj likes egobilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0