Ge mig sommar!

Jag vill ha sommaren tillbaka, jag klarar inte av denna kyla. Det finns inget posetivt med vintern, jag sitter och ser massa härliga sommarbilder. Fan va härligt det ser ut, att bara kunna gå ut med fina sommarkläder och kunna vara ute på dagarna utan att hålla på att frysa ihjäl. Kunna sitta på ett cafe ute i solen, bli brun nej fan va jag saknar det! Det finns inte ord hur mycket jag vill att vintern ska försvinna och sommaren ska vara tillbaka, men nästa år ska jag endå vara i thailand på jullovet. Riktigt najs, men nu håller jag nästan på att börja gråta när jag tänker på att det kommer bli 30 minus grader. Jag kommer hålla mig innomhus tills vintern är slut..


Buhu.. :'( Jag saknar sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0