I want candy

Kom hem för ett tag sen, skolan har varit sjukt seg och efter skulle jag åkt hem till sara och ätit middag och sånt där. Men pappa glömde köpa busskort till mig igår så det gick inte så efter skolan så gick jag och ebba och solade istället sen rörde vi oss hemåt efter. Imorn så ska jag till um och ebba följer med mig, så blir lite sen till skolan men som tur så är inte min jobbiga lärare där då som alltid är på mig så mycket. Sen ska jag och ebba väl ta tag i gymmet igen, har nog inte en enda muskel efter som jag inte ens kan låsa upp min dörr hemma. Fast den är faktiskt väldigt frusen också men ja, nu ska jag ägna mig till annat ett tag. Read me later.

Jag tog mia på bar gärning idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0