Luftslottet som sprängdes

Hejsan, ikväll har jag varit på bio med my homies. Vi såg på luftslottet som sprängdes, fast har inte sett tvåan så hängde inte med så bra.. Men jaja, just nu sitter jag med färg i håret ska ha lite mörkare brunt men är lite orolig nu för det såg ut som min hårbotten blev orange! Men imorn ska jag sola solarium lite snabbt på morgonen sen drar jag med fanny till stan och köper ny hårförlängning och sen ska vi fira peter på kvällen som fyller 19! Eller han gör ju det idag, klockan är ju över 12 så. Men nu ska jag fixa något att äta sen duscha, men hinner kanske skriva senare men det är verkligen inte min dag idag.. Har varit ledsen över många orsaker menmen jag är en posetiv människa! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0