Lussebulle

Nu skriver man igen då, men idag blev det helt knas med alla planerna så man kan ju säga att jag inte gjorde mycket men hade mycket sällskap endå. Funderar på att sätta på en rulle nu och sen sussa, för imorn ska jag möta fanny runt 1 tiden så måste komma upp vid 11.. Hur fan ska det gå, har gått upp halv 3 i en vecka nu. Men kanske är dags att vända på dygnet faktiskt. Ska nog färga håret imorn och sen kanske köpa hårförlängning då i övermorn. Najs, men ja nu ska jag kolla på film och jag lovar er att jag ska bli bättre på uppdatering igen! =)

Haha såg precis den här gamla bilden, så jävla oranget hår har jag haft. En riktigt missfärgning och det var efter det som jag var tvungen att klippa av mitt hår till axlarna.. so sad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0