Måndag

Nu är man hemma och har haft första skoldagen, men jag har inte gjort något alls idag förutom flummat runt i skolan. Men please det va första skoldagen så man får ha lite förståelse, efter åkte vi tjejer till vällingby och fikade sen senare stötte vi på några boys. Har varit jätte trött på eftermiddagen så drog hem runt 5, är piggare när jag sover mindre än när jag sover mycket känns det som. Wierdo, men nu försöker jag få vikkan att ringa mig men hon är kanske lite suris på mig.. Men jag tog lite modellbilder idag på några av killarna så vad tycks om dom då =)
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

bakis är lätt finast på bilderna!!!!!

2010-01-11 @ 23:29:23
Postat av: Mikaela

Wanna be on top? hahaha :P

2010-01-12 @ 07:40:51
URL: http://onefortwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0