Missing you

Nej sitter här och deppar, vet verkligen inte när jag kommer komma ur den här depressionen. Men försöker underhålla mig med annat för att inte tänka på det, som tillexempel vad jag ska ha på mig imorn, att jag kanske ska ha uppsatt och lite sånt. Det är ju fan helg föfan, känns inte som det faktiskt. Skumt, nu håller jag på att dö av hunger så ska äta lite och sen stänga in mig på mitt rum. För det värsta är när föräldrar ska försöka trösta men bara gör det hela värre, sitter i den sitsen nu men det hjälper ju endå lite men måste sörja ifred. Nej nu måste jag fortsätta fixa inför imorn med kläder och så, måste som sagt tänka på annat innan tårarna börjar rinna igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0