Nya inköp

Har varit i skolan igen.. Fick lite mer gjort idag än igår iallafall. Sen efter skolan åkte jag och ebba till vällingby och shoppa! Hihi nä men köpte en del, och sen träffa vi på lilla fillefjonken också. Kom hem samma tid som igår och nu ska jag sätta mig och läsa twilight, tönt som jag är.. nej men me love. Och boken är ju hundra gånger bättre än filmen så sluuuuta. Men skriver later för nu ska jag sätta mig och läsa så pappa inte blir sur att jag sitter vid datan, men han behöver inte veta.. Menmen skriver snart =)

 
Köpte en ny bh i chockrosa färg, ett par nya lackleggings för mina va så sönder och en vinröd kofta
 
Och ett par höstskor, skithöga så nu skulle jag vilja krympa 5 cm men jaja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0