Sick people must stick together

Ja idag va det skola igen.. men jaja vi har så sjukt kul i skolan endå så det gör inget. Idag så gömde sig fanny i en tunna som man slänger kopieringspapper i och hoppade upp och skrämde små sexor. Sen klädde hon ut sig, nej jag höll på att kissa på mig så mycket som jag skratta! We are so sick, sen drog jag och fikade med martin och ebba. Trevligt att träffa martin igen för det var ett tag sen, sen har jag bara nu tagit det lugnt och duschat och massa. Måste ju vara fin inför helgens festande, nej men imorn ska vi tjejer till jonas sen på lördag så ska jag på en hemlig sak. Helgen kommer nog vara över sjukt fort men just nu längtar jag!

En bild på mig och tjejerna förra året =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0