We got to stay fly

Är så himla trött, ska kolla vad det är för måndags film och om det är en tråkig film så ska jag börja läsa twilight boken som jag inte hunnit. Det måste jag ju såklart, sen har jag redan fixat en del planer inför helgen. Längtar redan för vill bara slippa skolan, mest nervös inför alla nationella. Jag har verkligen panik över det men imorn ska jag sätta igång med pluggeriet, får tänka på att det är bara en termin kvar i den här jävla skolan! Yeeeeeah, ska börja i bromma sen längtar på sätt och vis men kommer endå sakna mina flickor som fan! Usch nej sånt vill jag inte tänka på nu, ska fixa en del inför imorn och sen börjar ju måndagsfilmen. Ojoj, nej får se om jag hinner skriva mer later.

Damn har så sjukt många gamla bilder, många på mig och vikkispikkis =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0