Update

Har inte bloggat på tusen år men where's the time? Jag har varit fram och tillbaka i landet men för det mesta hemma själv men har tvingat sara sova hos mig för har inte velat vara ensam på nätterna.. Har haft en del folk över då och då så det har varit trevligt även fast vi har varit sjukt sega, har knappt gått utanför huset alls.. Men nu är jag på landet igen med mamma, pappa, brorsan, mormor, morfar, moster och lillkusinen. Så mysigt så, vi åker båt och har ätit på restaurang vid vattnet och massor. Och på torsdag åker jag till barcelona med mamma och pappa, det blir massa shopping och solning och god mat! Ska bli skönt att komma från Sverige lite också men blir inte borta så länge utan kommer hem sent på tisdagen nästa vecka. Sen är det inte så lång tid kvar tills skolan börjar.. så ska försöka hinna med så mycket som möjligt också när jag kommer hem, plus bli brunett igen. Jag är 99% säker nu att brunt är min hårfärg som jag ska hålla mig till, och så slipper jag denna utväxt också vilket är ett plus =)

Den här hårfärgen har jag nu men vill färga till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0