I want to be brownie again, I think..

Ångest, jag är en sådan person som aldrig blir nöjd med hårfärgen. Nu har jag blont igen och en väldigt fin blond färg tycker jag, men nu känner jag att blond är nog kanske inte min färg endå. Men känns inte bra att redan färga till brunt igen när jag nyligen fixat det blonda, men har verkligen ångest nu.. Men nej jag har undrat hur länge som helst vad som liksom är min färg på håret som jag ska ha, och jag tror att även fast jag tycker om blont också så är jag nog en brunett. Så är det nog, men ska nog vänta ett tag innan jag färgar brunt igen. Annars var frisörpengarna väldigt bortkastade och jag måste verkligen tänka noga vad jag vill ha nu.


Hårfärgen nu, har fått utväxt annars så är jag nöjd men endå känner jag att något saknas och tror det är..


Brunt/svart, efter sommaren så får det bli det igen. Dock är båda bilderna väldigt gamla men har inga andra när jag har så mörkt hår och där har jag också långt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0