Snabbt om helgen på landet

Har varit på landet i helgen med sara, tog mitt första dopp i havet i år! Och då menar jag inget fjuttdopp utan till och med håret, plus att vi gick ner på nätterna och badade då också. Har fått färg också för vi låg såklart och solade om dagarna för det har varit så varmt, så nu börjar jag äntligen bli brun. Haft jätte mysigt med sarisen, jag är ingen landetperson så har saknat hemmet men det har endå varit skönt att komma bort lite. Sara tog lite bilder från helgen men hon har inte lagt in dom än så dom kommer senare.
Tills dess kan jag lägga in mina inköp från helgen, är så glad för har letat efter stora ringar länge utan att hitta några bra eller för ett pris jag tycker att ringar ska kosta. Dock fick jag dom här för sjukt billigt pris så jag är så happy!

Två stora ringar, som passar jätte bra till en vit tunika eller så.

Ett maffigt halsband som jag ska ändra kedjan på bara för att göra den ännu maffigare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0