Workworkwork..

Nämen se vad duktig jag börjar bli på att skriva.. eller inte men iallafall, just nu sitter jag och har rast från arbetet och ska äta också. Min brorsa tog körkortet imorse så han är så himla glad just nu och åker runt med sin kompis calle i bilen nu istället för att jobba, men idag får väl han göra som han vill har ju liksom tagit körkortet vilket vi inte trodde. Haha nejdå men more money for me! Och pappa har stuckit iväg för att köpa grejer så får ingen hjälp av han heller, för just nu håller jag på och tvättar husen innan målningen och skrapar bort all lös färg vilket suger. Men får ingen hjälp heller med alla husen, så håller på att svettas bort i den här värmen men värst av allt är att jag får tvinga mig själv jobba med världens jävla mensvärk! Lid med mig gott folk.. Men har fått en hel del gjort och även om jag inte är med och får alla husen gjorda så tror jag att jag drar mig hem på torsdag eller fredag iallafall. Tar dom pengarna jag får då och nu är det bara måndag och jag har gjort en hel jävla del så kommer nog få en del cash iallafall. Det blir shopping när jag kommer hem säger jag bara, kommer säkert göra bort med pengarna direkt när jag kommer hem men ska försöka hushålla. Har blivit sämre nu men vad ska man göra när man hittar dom perfekta skorna eller kläderna, men behöver verkligen nya ballerina så ska in till stan när jag kommer hem. Men nu ska jag äta lunch sen fortsätta jobba och hoppas att storebror kommer med alvedon snart som han ska köpa..

Jag och mikaela som jag saknar som tusan som är i thailand.. såg efter att jag publicerat att det stod "sötnosarna caroline och mikaela" under bilden men det är för jag tog den från ebbas blogg för ett tag sen menmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0