Balen/idag

Igår var det bal, det började med att jag och sara drog hem till mig efter skolan och började fixa oss sen drog vi till mia och gjorde klart det sista där. Sen blev det middag och massa mer på balen, det var trevligt och kul. Men jag hade så höga förväntningar så det blev en liten besvikelse. Men bra avslutning på 4 år i den här skolan och imorn är det avslutning så sen är det slut med kunskapsskolan. Ledsamt men endå skönt att slippa den skolan, får se om jag kommer storböla eller så..

Juste idag så va jag ett litet tag i skolan, kom väldigt sent för orkade inte vara med på städningen och sen gick vi och åt fika ute med klassen och sen åkte jag och sara till vällingby och åt sallad och fikade. Köpte med mig hem en silikon bh så jag slipper bh banden när jag har en axelbandslös klänning eller så på mig. Vi träffade på ganska många, bland annat jakob, haidar, dag och gustav. Härlig dag och imorn ska det kanske bli sämre väder så njöt av solen extra mycket.

Bilder från balen igår!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0