Drowned in thoughts

Kom hem för ett någon timme sen från grönan, är helt slut. Men ligger och funderar i sängen men ska nog ta och lägga mig och sussa nu. Men det som snurrar runt extra mycket just nu i huvudet är att det känns som att jag förlorar så många som står mig nära, eller att jag kommer göra det. Känns verkligen skit jobbigt, men jag känner bara att det händer och har hänt men i den här situationen så känner jag att jag inte kan göra något så får bita ihop.. Men förutom den här deprimerande tanken, så tänker jag också på hur mycket jag älskar killar som kan sjunga! Åhmygod, en av killarna vi träffade i lördags spelade gitarr och sjöng för oss och jag small av. Killar som kan sjunga riktigt bra är ju en riktigt turn on! Ohyes så ligger och tänker på hur mycket jag blir turned on av det så blir jag inte helt deprimerad. Men ska sussa nu, är helt slut efter cirka 9 timmar av stekande sol och massa åk på grönan. Skriver imorn om jag hinner för får också gäster då bland annat. Puss och dröm sött.


Kommentarer
Postat av: Sara

Du kommer aldrig förlora mig <3

2010-06-02 @ 23:35:20
URL: http://justbestrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0