Emotional

Det känns sjukt hur fort tiden gått, att nu ska jag byta skola igen. När det känns som jag precis har börjat vänja mig vid att gå varje dag till kunskapsskolan. Jag känner mig lättat, nyfiken, glad, ledsen, besviken och allt på samma gång. Jag känner att jag är klar med dom här människorna, förutom några speciella såklart. Och klar med små jobbiga barn som springer runt i skolan. Även fast jag inte har en aning hur det kommer gå på gymnasiet, jag kanske failar totalt. Men jag tror jag börjar bli redo nu, man är ju inte liten längre. Går inte i femman och ska byta skola och är rädd för att jag inte ska få kompisar och bli mobbad.. eller..? Ja iallafall.. nejmen är so over kunskapsskolan och är redo för bromma gymnasium nu. Får hoppas att jag kommer in också plus att jag har sommaren på mig att vänja mig nu helt och hållet!
Nej usch vad emotional jag är just nu, måste sluta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0