Fredags

Va ett tag sen jag skrev men har haft fullt upp med flickorna. Jag och vikkan hade en myskväll i torsdags och sen i fredags så fixade vi lite och jag köpte en till sommarklänning som jag kan ha som tunika också. Och massa fika har det blivit senaste veckan.. Känner att jag inte har några pengar kvar nu alls, panik! Men sen på kvällen så åkte jag, vikkan, sara, ebba, jonathan, nico, jakob och charlie till martin där det var några killar redan som satt och kolla på fotbollen så vi satte oss i köket istället till matchen var slut och då blev det lite dans men det var nog mest jag och vikkan som dansa. Victoria kom en stund också innan hon drog och sen fick vi vänta en timme på bussen! Skit kul och jag och sara gick hem sen från vällingby och jag hade högklackat så det var inte så kul det heller.. Men trevlig kväll annars.

Rooompa

Puss bild haha

Haha martin drägg

Haha ojoj things got dirty.. näää =)

Coooola

Ebba, moi and saris

Haha ignorera mig..

Jakob, ebba och någon.. haha.

Men jag skriver om igår sen för nu ska jag äta middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0