Helgen på landet

Tog en del bilder på landet hur det ser ut och lite sånt! Riktigt mysigt ställe men jag är inte riktigt en skogsmänniska som bara kan sitta still så länge och inte göra något så en helg är det jag klarar av där ute om man är själv med päronen dåra.

Framsidan

Baksidan

Pappa vid baksidan

Gäststuga och toa

Inne i toan

Lite av inne i gäststugan

Här nere håller vi på och bygger två stugor till.

Min älskade moppe

Gottigheter

And again

Pappa vill ha den här bilen

Lite av köket i stora stugan

Ett sovrum

Ett till sovrum

Vardagsrummet

Glasskjutdörr ut till altanen

Hej morgonfrilla och risiga jag..

Pappa är lycklig

Och solning hann jag med

Ja så lite bilder hann jag med att fixa, blev mest hur det ser ut och så lite grann, nu ska jag fortsätta fixa mig för nu känner jag mig stressad!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Var är ditt landställe

2010-06-07 @ 20:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0