Igår

Så nu har jag ätit middag mums.. Men iallafall, igår så mötte jag ebba och hon fikade på waynes men jag är pank nästan så skippade det och det var en riktig snygging som börjat jobba där nu och jag var helt ofixad så försökte se lite bra ut endå haha. Sen mötte vi martin och sara och fixade lite, sen så kom snyggingen och raggade lite men sen när sara sa att vi var 16 tyckte han nog att vi var lite för unga.. Sen drog jag och mötte vikkan och vi åt middag och fixade oss sen mötte vi upp sara och ebba och drog till hötorget och mötte mia där sen drog vi hem till michel. Där var det en del folk och vi satt och körde ölspelet och tog det lugnt. Det bästa under kvällen var när mia halkade på golvet haha! Annars så var det en ganska lugn kväll med trevligt folk.

Jag och vikkan, ignorera mig.. Hade en sån dag igår att jag inte blev bra på bilder..

Sara och vikkan

Jag och sara

Ölspelet!

People

Ojoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0