Onsdag

Idag blev det latte och snicksnack med sara och ebba. Drog hemåt runt 5 tiden för skulle fira grandpa, det var trevligt som det alltid är hos mormor och morfar hihi. Kom hem runt 11 och då blev det sex and the city och bara att ta det lugnt. Har inte så mycket mer att skriva om dagen, förutom att efter idag har jag fått skavsår av mina nya klackisar och att klacken redan är sliten så det förstörde dagen lite men imorn blir det nya tag!



Juste i helgen så åker jag och sara till mitt landställe, det kommer vara riktigt varmt i helgen har jag hört iallafall så vi ska passa på att sola och bada och ha en riktigt härlig helg. Vi får se vad vi hittar på för bus därborta men om ni ser två snygga blondiner i norrtälje så kan det vara vi. Mohaha nej men vi kommer nog bara ligga på stranden hela dagarna så får se om vi har tid med staden, men nu börjar det bli sent så nu ska jag se på jims värld på tv natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0