Saaaaaaarrrraaa daaaaaaag

Hade en riktig mysdag med sara. Vi köpte godis och läsk och satt och pratade i flera timmar om allt och alla, vi flamsade runt en hel del och gjorde en del pinsamma saker men det stannar mellan henne och mig.. jag säger bara nu är det sommarlov lalala.. you know what i mean saris. Vi träffade på bakar som var länge sen vi träffade och hade vattenkrig med jakob fast det var mest han och sara som blev blöta haha. Alltid lika trevligt som vi brukar ha förutom att jag har varit sjukt seg hela dagen, så den största delen av dagen har jag bara legat i sängen och tittat på film. Nu ska jag ta det lugnt och sova snart för är sjukt trött förstår inte varför, imorn funderar jag och mia att ha skräckfilms maraton som vi brukade förut. Så får se hur det blir med det och hur många och vart vi blir nånstans. Men nu ska jag ägna mig åt annat pussiluss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0