Kan inte få nog av skor

Har inte skrivit på väldigt länge men jag skiter i det för jag skriver för min egenskull för att om några år kunna kolla på bloggen och skratta åt mig själv vad jag skrev. Nejmen nog om det dom senaste dagarna har endå varit ganska fulla så har inte kunnat skriva, men jag firade midsommar på landet med familjen förutom min brorsa och min faster och hennes familj och 3 till familjer. Det var ganska trevligt fast jag bråkade med en mamma ur familjerna som var full och sa massa saker till mig för att jag inte ville spela fotboll med småbarnen. Hon var dum i huvudet, menmen var inte på bästa humöret i helgen men det var ganska trevligt endå med familjen. Sen när jag kom hem på söndagen så kom vikkan och sara till mig och vi fixade oss och sen drog vi på ett chillkrök hos roberto och mikaela och några kom lite senare. Sen igår så åkte jag och vikkan till vällingby och därifrån fick vi med oss ett par skor, vi köpte likadana men det spelar ingen roll. Så här ser dom ut, vikkan har på sig dom och jag tog bilden från hennes blogg.

Dom kan jag inte låta bli så använde dom på kvällen när jag, vikkan, sara och mia hade en avskedsmiddag för mia för hon åker till thailand imorn. Och sen drog vi till en klassåterföreningssak hemma hos rasmus och pratade massa gamla minnen, sen träffade vi också jakob, charlie och malin. Och vi åkte runt på charlies moppe, och jag ägde mia på basket.
Idag så skulle jag fikat med sara inne i stan men har mått så dåligt, har varit illamående och massa så har bara varit hemma. Hoppas jag mår bättre imorn för då blir det på med högklackarna igen och så ska jag träffa sara och ebba på en fika och sen till mormor och morfar för morfar fyller år.


Kommentarer
Postat av: linda

vad heter vikkans blogg?

2010-06-30 @ 10:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0