Where did my energi go?

Försökte skriva igår men då försvann inlägget så orkade inte skriva om. Jag och tjejerna hade i förrgår en myskväll hos mig med skräckfilmer, massa chips och gottigott och så, sen sov alla över hos mig. På morgonen gick jag och mia upp klockan 7 för vi skulle till um, oooh what did we do there. Nä men dit åkte vi och sen hem till mig igen, då blev det andra skräckisen vi hyrde och lunch och sara och ebba vakna. Vi spenderade dagen hos mig och såg på mer skräckisar och sen drog dom hem runt 6 tiden, jag va helt slut efter att ha gått upp kl 7 och knappt sovit något så var hemma och myste istället för att dra ut.
Idag var jag med ebba i sumpan och fikade och prata lite men var helt slut idag med så hade inte så mycket energi kände jag plus att jag är förkyld och har jätte ont i halsen. Förstår inte var all min energi tagit vägen men borta är den, men på kvällen drog vi ihop några och drog till kanan och jag och sara satt och drack lite vin i solnedsgången mys! Men var inte där så länge för blev lite segt och kallt. Så sen funderade vi att dra till blackan med martin men kände att jag verkligen inte orkade så började dra mig hem istället och träffade på ramin som jag prata med tills bussen kom. Så kom hem för cirka 40 min sen och nu ska jag kolla på 2½ men sen blir det att sussa. Imorn är det helg och då är det nya tag, längtar. Imorn på dagen ska jag vara med sara och sen på kvällen ska vi hitta på något skoj, nu känner jag att jag tagit en lugn vecka så nu är det slut med det. Men nu ska jag gå och ta av mig kläderna och borsta tänderna men sätt på 3an nu så kan man alltid se på 2½ men, later.

Vill till cybertown igen!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hur fick du just den hårfärgen du har nu? Själv har jag mellanbrunt hår nu och vill få tillbaka min naturliga hårfärg som är som din du har nu, men vill inte färga utan slinga tänkte jag. Men hur gjorde du och blev det slitet? Tack för en bra blogg:)

2010-06-27 @ 16:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0