Criminal minds

Blogg.se har inte funkat för mig förrän nu, så blir bara ett snabbt inlägg nu sen ska jag lägga mig efter criminal minds för är jätte trött. Idag va jag i skolan och fick lite gjort, hade ett jätte jobbigt pass på idrotten, sen va jag med ebba och senare så gick jag på power yoga så känner att jag har tränat mycket idag! Kommer nog kännas av mycket imorn, sen imorn har vi melodifestivalen i skolan. Höjd punkten i skolan imorn, sen blir det shopping med tjejorna i stan och senare en riktig myskväll. Känner att jag behöver en kvälls vila och fetta mig även fast fetta mig har jag gjort tillräckligt just nu. Men jag får skriva imorn och lägga in mina nya inköp! =)

I waaaaaaaaaaant candy..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0