Dating in the dark

Nu sitter jag vid datan och idag har jag ätit stor frukost, massa lunch, tre mackor, godis och massa wok till middag.. Och fortfarande hungrig när slutar det! Nej men har endå sån jävla träningsvärk idag så jag kan knappt gå i trappor så jag förbränner endå allt som hamnar på låren och magen men brösten växer allt. Haha det enda posetiva, och idag har jag fått en del gjort i skolan också plus fick reda på att det gick väldigt bra på spanska nationella och jag som har ig i det. Men ska behålla ig:et och börja om på gymnasiet och då ska jag fixa det riktigt bra min skola är inte bra när man ska lära sig ett nytt språk tycker jag. Menmen slut om skolpratet, har pratat med vikkan i nallen idag också henne har jag inte pratat med på ganska länge så va härligt fast hela samtalet gick mest ut på att hon satt och läste upp danska texter från min kusins facebook. Men ja ska sluta babbla nu, snart är det dating in the dark får man inte missa tjejerna idag verkar lite slutty fast dock en nunna men let's see!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0