I <3 saris

Igår så kollade ju jag och sara på film under dagen och tjockade oss. Sen fixade vi oss vid 6 tiden och drog till vällingby och träffade basti och danne. Vi drog hem till olivia, och där var det några redan. Men vi va mest i köket och snackade och hade det trevligt. Sen drog vi runt 11, och gick till vällingby och pratade och så och vi träffade på saras brorsa och hans kompis. Hennes brorsa är 92a och höll på med en 95a.. det är bara för hemsk. Det är som att sara eller jag skulle hålla på med en 12 åring haha. Nej men jag ska släppa det nu, vi va väl i vällingby ett tag innan vi tog bussarna hem. Och imorse när jag vakna så gick jag och duscha direkt, eftersom att dom rökte innomhus igår så stank hela jag rök. Mina kläder mitt hår och allt, det va nasty. Men nu ska jag skynda och göra mig klar för jag ska träffa sara och ikväll ska jag på chillkrök hos matilda. Riktigt härligt, men skriver när jag kan!

Bilder från igår, alla blev svartvita för min kamera va inställd på det.
 
 
Sara ute på joggingtur haha
 
 
Sara visa sina dans konster
 
Haha kärleksparet
 
And again
 
 
Två som redan var där, vet inte vad dom heter haha.
 
Danne älskade min pälsjacka
 
Sara och basti


Kommentarer
Postat av: a

ge tips på hur man färgar sitt hår från brunt till blont utan att få det missfärgat?a

2010-03-02 @ 22:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0