I'm back

Fuck it, fortsätter med bloggen känns bra att ha ett ställe där man kan få ut sina känslor. Men iallafall va planerat att jag, sara och fanny skulle ha filmkväll och chillkrök med typ fredrik, charlie och jakob men det blev inte så för ingen av hos tjejer mår särskilt bra jag har haft ont i huvudet i två dagar och har mensvärk så nej inte min bästa dag. Och jag känner att jag börjar bli sjuk vilket jag aldrig blir men ja lika bra att ta en hemmakväll vilket dom flesta endå gör.

Nu ska jag ladda ner lite låtar och sen efter family guy så ska jag mysa ner mig med mitt täcke och sätta på någon film..

Nobody's going to love me better
I'm going to stick with you
Forever
Nobody's going to take me higher
I'm going to stick with you
You know how to appreciate me
I'm going to stick with you
My baby
Nobody ever made me feel this way
I'm going to stick with you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0