Italiano

I'm so happy, jag ska utomlands i sommar som jag verkligen ville. Jag frågade vikkan om hon ville följa med och hon fick det, fan va kul vi kommer ha det! Mia frågade mig sen också om jag ville följa med till thailand men för att jag ska utomlands med familjen och mamma och pappa vill lägga alla pengar på landet för vi renoverar så kunde jag inte även fast thailand verkligen är ett ställe jag vill resa till.. Men det kommer nog andra tillfällen. Jag är bara så jävla glad att jag ska utomlands överhuvudtaget, just nu lutar det typ åt italien. Men mina krav är bara att det finns en bra strand för att sola och bada och riktigt bra shopping. I can't wait, jag och vikkan kommer springa runt sena sommarkvällar i italien, shoppa sönder och sola som fan.. Jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0