Publish me

Igår så träffade jag sara i vällingby och vi träffade också på martin och hans kompis och daniella och hennes kompis. Trevligt, sen så mötte vi upp vikkan och alex och drog sen hem till mig och fixade oss lite innan vi drog vidare hem till matilda på chillkrök. Va jätte trevligt fast det blev lite för mycket dricka för mig bland annat, men sen när jag och vikkan kom hem så åt vi massor för jag hade bara ätit lite pommes den dagen. Sen sov jag skitdåligt och mådde inte precis super idag så jag och vikkan tog det bara lugnt och kolla på film och så. Har ingen lust för att dra ut idag eller så och har endå så mycket plugg att göra så ska ta det lugnt nu ikväll. Men ja nu ska jag fixa lite så read me later.

Några bilder från igår.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0