Snart påsk

Blev besviken nu för desperate housewifes gick inte idag.. Menmen pappa och brorsan kom hem med massa fika så nu sitter jag och äter det, and the eating never stops. Jag slår nog dom flesta på att äta mycket. Menmen kom på att jag har musikförhör imorn, lyckat men det va ganska enkelt så hoppas jag klarar det. Bara att öva, och så fick jag höra att kussarna kommer till sverige nu i helgen men inte niclas. Problem all the times, släkten är värst. Nej älskar min släkt den mesta iallafall, men ja nu ska jag äta klart fikat och så.


Haha här en en jätte gammal bild på fanny, kussen och mig själv. Tror det va typ slutet av sjuan/början av åttan eller så.. hmmm.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hvor er det bare en pænt billede af mig!

hahah hvor er det grim og hvad er det jeg har hovedet;D

2010-04-10 @ 00:43:04
Postat av: Anonym

hvor er det bare en pænt billede af mig!

hahah hvor er det grim og hvad er det jeg har hovedet;D

2010-04-10 @ 00:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0