Successful

Sorry jag är sämst på att uppdatera nu men det är för jag är helt slut och jag har så jävla mycket plugg. Just nu känns det som att jag pluggar men kommer ingenstans så måste verkligen köra på stenhårt men när jag kommer hem så somnar jag nästan alltid för jag sover så sjukt dåligt. Hmm.. ja inte kul, jag måste också fixa present och så till pappa för han fyller år på fredag 43 tror jag att det blir nu. Så ska vara med släkten på fredag, hur ska det sluta.. Fast jag har saknat mormor och morfar som har varit utomlands i flera veckor så det ska bli kul att träffa dom finns inga mer underbara människor. Nu ska jag ta glass, kolla på dating in the dark och kanske plugga lite. Kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0