A lot on my mind

På fredag ska jag äntligen köpa mina nya klackar (2!) jag och tjejerna ska nog till stan så ska jag köpa vilka jag vill, endå päronen som pröjsar för jag inte får min tungpiercing nu men enligt mig så himla värt det! Lite fler saker jag ser framemot just nu är när jag ska åka till en piercingstudio och kolla när jag kan ta om i naveln och så ska mamma boka tid hos en frisör som enligt henne är proffs, för mitt hår så behövs nog det så hemskt det har blivit igen. Så blir det färgning och så inför sommaren, ja nu under veckan måste jag komma ikapp med skolan men sen till helgen så vet jag bara än så länge att jag ska partaja med girlsen på fredag sen får jag se vad mer som händer. Nu ska jag snart äta middag sen blir det matte och chilling och så får jag hoppas att jag somnar. För hade huvudvärk idag så somna när jag kom hem, haft ont i huvudet och varit illamående sen fredags..

Jag har ett dilemma om jag ska shoppa för mitt barnbidrag som jag får på torsdag, men då vet jag att jag kommer ångra mig för man behöver det till så många andra saker. Hmm.. kan aldrig shoppa accessoarer eller kläder för min låga inkomst. Därför kom jag på att jag och sara måste gå och kolla efter sommarjobb som vi redan skulle gjort. Varför ska man alltid ha tusen saker att göra och vara stressad.. inte konstigt att det bara är på helgerna man känner lycka, under veckan vill man bara gå och dränka sig i toan. Eller är det bara jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0