Dissing and Hissing

Sarisen gjorde sin lilla egna hiss och diss lista men nu ska jag också göra en av lite egna åsikter jag har..


Vännerna, är dom man umgås med ungefär dygnet runt. Dom vet allt om en, dom finns där och stöttar. Med mina underbara vänner har jag iallafall upplevt nästan allt med. Första fyllan, första ciggen, ehm ja okej det va inte precis posetiva saker men det finns ju så mycket. Även hur sur jag kan bli på dom så försvinner det fort (beror på) ja men vad mer kan man säga vänner består.
 

Twilight böckerna, haha jag bara måste.. Jag hade först sett 1:an filmen innan jag läste böckerna men vad ska man säga böckerna är så jävla bra. Jag har aldrig läst böcker och gillat det men dom kunde jag inte slita mig från. Funderar på att läsa om dom till och med så mycket älskar jag dom, och nej jag är ingen tönt jag vet bara vad som är en jävligt bra bok/böcker sug på den!

Det ganska nya pogrammet dating in the dark, vissa kanske tycker att det är ganska löjligt men jag tycker det är ganska underhållande. Det va kul igår när den blonda tjejen skratta som en häxa så härmade killen henne, ja jag satt och skratta för mig själv då. Skulle tycka att det va kul att själv testa att dejta så någon gång, inte för att jag har något att dölja utseende mässigt men skulle vara jävligt kul.


Adidas tröjorna, det va en stor hit för mig på fjortis tiderna. Men nu så tycker jag verkligen att dom är så fula det är inte stilrent eller något alls. Som att gå runt i en tjocktröja, nej usch jag gillar dom inte!
Ja så gick man ju runt all the time förut kom ihåg hur mycket man älskade dom men nu nej det är förbi! Och där lägger jag och mia till fjortis poserna också klockrent..
 
Ja har väl inget riktigt mer att dissa, jag är ju en så posetiv människa. Haha ja oftast! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0