Igår

Orkade inte skriva igår när jag kom för gick och la mig i sängen direkt när jag kom hem. Vi hade melodifestivalen i skolan och tjejen som vann sjöng jätte bra verkligen. Sen drog jag, sara, mia och fanny direkt till stan och shoppade lägger in mina inköp i nästa inlägg fast det blev inte så mycket men har pengar kris så. Sen åkte vi till spånga runt 6 tiden och köpte thaimat, hyrde film, köpte läsk och så sen åkte vi hem till mia och hade en riktig myskväll för stackars mia skulle upp halv 5 imorse så kände inte för att gå på fest. Men nu måste jag skynda mig och göra mig iordning också för ska träffa sara runt 3, men lägger inköpen sen får jag skriva senare.

Är på bilden längst fram åt höger =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0