The shining

Idag började jag 10 så himlans skönt med sovmorgon, jag mötte sen upp fanny i spånga så gick vi till skolan tillsammans och chittchatta lite. Det gick ganska trögt i skolan men är nästan klar med min novell, jag&sara&fanny satt mest ute i solen idag för det va riktigt skönt ute. Sen va jag också hos kuratorn hon är ny så hon bokade tid med mig för har väl inte så mycket annat för sig. Men riktigt trevlig, nu så är jag bara riktigt slut så ska vänta till klockan 6 så ska jag till gymmet. Sen ikväll så blir det nog lite plugg måste lämna in en del imorn men lägger in en del bilder som jag har tagit idag när vi va ute i solen =)

Jag och fanny
 
Fanny sweetiepie

Haha yeeeah 
 
Haha vi försökte göra en snygg grej här men jag ser helt cp ut för jag håller på och ramlar..
 
Fjanny och cajjo
 
Min lilla fanny så stor och stark, fast dock är det min rumpa som är stor..
 
Och här står sara sötsaken framför wierdhuset med bara fönster på ena sidan
 
Blows me away
 
Fanny solstrålen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0