Update

Oj sugig uppdatering, förlåt men det är ju så fullt upp hela tiden. Jag gick ju på bio i torsdags med vikkan, alex och lino. Vi såg alice i underlandet, sen lekte jag och vikkan kurragömma och vikkan råkade springa rakt in i en dörr och fick två bulor i pannan. Det var länge sen jag garva så mycket men såklart va det synd om henne, men min skadeglädje är sjuk och vikkan garva ju med också så. Men sen i fredags så drog jag, mia, sara och fanny till fannys kompis sofies pojkvän carlos på party. Det va skit trevligt folk där, och vi hade jätte kul det va en riktigt crazy night som sagt.

Bilderna får tala för sig själv.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Haha ja det var vår fredagskväll, sen igår så gick vi tjejer och såg shutter island som jag velat se länge och jag tycker den va väldigt bra. Det var en sån film som man fick en riktigt funderare av men jävligt bra, efter så sprang vi runt och betedde oss också som vi var helt mental sjuka. Haha det smittade av sig, sen hämtade fannys pojkvän niklas oss och skjutsa hem oss så snällt. Idag ska jag plugga so och ta det lugnt för är helt slut.. Det har ju varit väldigt fullt upp så måste ju ha en dag att vila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0