Wonderwall

Juste igår så va jag, vikkan, sara och mia på fest i blackan fast vi föra lite hemma hos mig först. Vi skulle ha varit i täby men det blev helt ändrat i sista sekunden så ja det va riktigt trevligt folk och mycket dans. Jag och martin körde salsa och massa haha, fast grovt liten lägenhet va det menmen det gick bra endå. Sen åkte vi till vällingby och träffade marcus (mias pojkvän) och jesper. Sen vidare därifrån så åkte jag, sara och vikkan och sov hos mig. Sov inte mycket så är helt slut, men jag och sara va och shoppa lite eller ja sara köpte nya jätte fina skor idag endå!

Juste blev ändrade planer om min tungpiercing, kände helt enkelt tvivel om jag ville ha en vill ju ta om i naveln bara. Och mina föräldrar ber mig att inte ta i tungan så istället så får jag nya högklackade i utbyte två stycken 750:- från scorett så det är endå värt det för jag hade nog endå ångrat mig om jag hade tagit i tungan. Plus att min lilla inkomst så hade det tagit ett långt tag innan jag skulle kunna ha råd med två högklackat nu till sommaren vilket behövs har bara ett par som jag använder nu.
Nej men ska endå åka snart och kolla upp min navel när jag kan göra om den och förhoppningsvis så är det snart, det är bara den jag vill ha och mina päron pröjsar den också. Känner bara att piercingar i ansiktet är inget för mig!

Dom här godingarna använder jag nu, för mina andra klackar är antingen fula eller sönder så ja men dessa är inte så bra till sommaren och man vill ju ha olika.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0