Caroline says


Såna som har en egen stil och vågar sticka ut. Jag tycker man ska hitta på egna outfits för att göra dom speciella så man inte går runt och ser ut som varandra. Det är ett stort plus för mig. Man kan såklart ta insperation från tillexempel andra bloggar och sånt men tycker verkligen att när det gäller kläder ska man köra sitt eget race och ha det man gillar!


Copycats! Dom som inte har en egen stil och härmar andras. Sånt tycker jag är så irreterande, 1 sak visst.. 2 saker du börjar göra mig väldigt irreterad.. 3 saker run bitch before I kill you.. Kan man förklara det lite snabbt. Nej men tycker det är så tråkigt när man ska ta saker som andra istället för att hitta på något själv. Jag menar det kan vara samma "sak" men annorlunda. Jaja diss på copycats!

Själv tar jag insperation från buddah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0