..

Åh idag är en sådan dag jag verkligen är så sur på allt och alla! Men har varit snäll och hjälpt mamma med att fixa tårtorna och maten för imorn. Vikkan kom förbi också så vi fick prata ut med varandra innan hon skulle vidare och jag skulle hoppa in i duschen och så. Men jag kan vara glad över att det bara är tre dagar i skolan och om jag inte ska med mamma och fixa på landet så ska jag och vikkan ha en riktigt mys tjejkväll på onsdag och så. Sen ska vi tjejer fira sara också i helgen och så blir det utgång på det. Blir nog en härlig lång helg. Är så sjukt skoltrött att jag behöver inte mer än tre dagar i skolan för jag gör endå inget.

Men nej nu ska jag fortsätta vara irreterad och om 20 min börjar gossip girl så hejdå bitches.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0