.

Har inte hunnit skriva förrän nu och nu är jag också helt slut så det blir ett kort inlägg om både idag och igår. Igår solade jag och så på dagen, sen drog jag och träffa sara i söderberga där vi köpte godis och så, sen satte vi hos i en park och pratade och så. Sen senare drog vi till mig och kollade på film med min brorsa också.



Sen idag har jag varit med mormor och morfar hela dagen och vi har varit och shoppat massor till mig, massa kläder och så som jag ska få på fredag för jag fyller år. Och dom tycker det är bra om jag väljer ut kläderna så det inte blir fel eller så, så det tyckte jag va jätte bra och vi hade det så trevligt så. Men nu ska jag nog gå och äta tror jag och är så slut för gick upp så tidigt imorse och har shoppat hela dagen på olika ställen så skriver nog inte mer idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0