Last night

Igår firade jag och brudarna som sagt min födelsedag och det var nog den bästa jag haft. Haha men några av tjejorna kom hem till mig och vi åt och så, sen satte dom på mig ögonbindel och förde mig till cybertown i fridhemsplan. Första gången jag gjorde det och det va så kul! Och så vann jag också ohyes! Sen drog vi hem igen till mig så kom fler tjejer som inte hann komma tidigare, och vi körde ölspel och massa och åt tårta. Sen träffade vi på två killar så vi följde med dom på chillkrök nära där jag bor också. Sen drog dom flesta och mia och vikkan sov kvar hos mig. Riktig härlig födelsedag, tack tjejer för allt!

Innan bilderna från igår kommer så blir det lite mer presenter från fredags och igår istället.






Kommentarer
Postat av: S

Hej! tänkte bara fråga om du vet vilken affär klänningen på andra bilden är ifrån? :)

2010-05-30 @ 20:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0