Lördag

Hej darlings, jag är hemma överraskande nog. Jag skulle egentligen dragit till norrtälje och firat min kusin som fyller 18 på måndag samma dag som min brorsa och samma ålder. Men dom har nästan alltid firat tillsammans men eftersom att dom fyller 18 vill dom ha en varsin födelsedags fest. Men jag har mått illa och haft sjukt ont i magen sen torsdags så jag kände att jag inte orkade vara där och sitta och vara helt spyfärdig. Känns inte kul att va hemma helt själv heller men jag får iallafall vila upp mig. Sen på måndag ska vi som sagt fira min storebror så då vill jag inte va sjuk eller så, kan inte fatta att han fyller 18 helt sjukt.. Känns som att det var igår när han och jag va små ungar. Men min favorit månad är verkligen maj, särskilt i år. För om ungefär en vecka och två dagar så ska jag färga håret för mitt har en ful färg just nu och är tråkigt. Sen fyller jag år den 28de och då är jag till och med ledig från skolan sa min lärare. Plus att födelsedag leder till massvis med shopping, can't wait. Så även om det suger att vara hemma nu så har jag mycket att se fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0