Måndag

Seg måndag som vanligt men är klar med allt i skolan och är så nöjd med allt. Fick vg på min senaste so uppsats och på min teknik uppsats så jag känner mig nöjd. Nu är det utflykter nästan resten av veckan, imorn blir det stan med fika och kanske titta runt nu i affärer när man har cash också. Sen på onsdag blir det grönan, vilket var länge sen. Och på torsdag blir det kanan och jag hoppas det blir soligt så man kan ligga och sola.
Men annars blir det bara en lugn kväll är så trött så kommer nog bara sätta på en film och gå och lägga mig tidigt och sen så har jag sovmorgon imorn och resten av veckan ungefär så det är härligt också. Nej men har verkligen ingen ork för att ens blogga, längtar bara tills resten av bilderna från i lördags blir inlagda så jag får se dom. Menmen än så länge så blir det chilling..

Bilder från idag.

Fanny and moi

Jag är krallig

And sarisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0